VIATGE FINAL DE CURS!!!

Hola Mamma Mia!! Sé que us moriu de ganes de veure fotos del nostre superviatge…

Gaudiu-les!!

SORTINT D´EIVISSA:



ARRIBADA A L´ALBERG "LA BRUNA":






















LA PRIMERA ACTIVITAT A LA MUNTANYA: RAFTING!!!













L´ESGOTADORA PUJADA FINS A LA COVA I L´ESPELEOLOGIA!!!



























NO PODEM FER ESCALADA PER LA PLUJA, PERÒ HO PASSEM PIPA AMB ELS JOCS "WIN IT IN A MINUTE"!!










ELS NOSTRES COMPANYS I COMPANYES DE 6È B FENT ESCALADA!!






DISCO!!!









ÚLTIM MATÍ A LA MUNTANYA: RAID MULTIAVENTURA!!















I A LA TARDA... HOTEL CARIBE A PORTAVENTURA I PISCINA!!





PORTAVENTURA!!









MOMENTS D´ESTAR JUNTS, DE RIURE, DE PASSAR-HO BÉ...

INOBLIDABLE!!









GRÀCIES I MÉS GRÀCIES!!

ALS MONITORS I MONITORES,

A NA MARTA, NA LAURY, NA CARMEN I NA SONIA,

A LES FAMÍLIES, PER LA CÀLIDA BENVINGUDA A L´AEROPORT


I SOBRETOT A VOSALTRES,

MAMMA MIA!! DE CAMÍ A L´INSTI

I AEROTRASTORNATS I AEROTRASTORNADES,

PER REGALAR-NOS EL MILLOR DE VOSALTRES

I PER FER D´AQUEST VIATGE

UNA MÀGICA AVENTURA IMPOSSIBLE D´OBLIDAR!!!


UNA ABRAÇADA ENORME DE NA CRIS.
















Comentaris

  1. Hola sóc Jordi a jo MA agradad molt el viatge destudis a jo maría agradad que ages durad mes Temps pero igualmente a sigut una experiencia inolvidable. FINS dema.

    ResponElimina
  2. Hola,
    A jo aquest viatge pens que ha set molt divertit i hi ha set una experiència que mai oblidarem tots, també pens que en l'actitud ha anat molt bé i que només hi ha hagut petites coses però que en general ha anat molt bé.

    ResponElimina
  3. Bona tarda!, soc na Daniela roig.

    En primer lloc m'agradaria donar les gràcies a totes les mestres i als meus comapnys/es per gaudir d'aquesta experiència!! Han set uns moments que mai oblidaré!!!

    Les activitats han set molt divertides, sobretot el ràfting i el ''1 minute to win''.
    El dia de PortAventura va ser extraordinari, mai hi havia anat i tenia moltes ganes d'entrar. Em vaig sorprendre de jo mateixa, perquè pensava que no em pujaria a res! Però va ser una bona decisió pujar-me a coses que no estava molt segura.

    En resum, que ha set uns dels millors viatges de la meva vida, i torn-ho a repetir milions de gràcies a tots i totes!!!!!!

    ResponElimina
  4. Bona tarda Mamma Mia!! Sóc en Víctor!!
    A jo m'hagues agradat que el viatge hagues set més llarg però al final va ser millor del que jo pensava.
    Passeu un bon dia Mamma Mia!!
    VÍCTOR

    ResponElimina
  5. Hola!
    A mi i crec que a tota la classe li ha agradat el viatge però el que a mi més em va agradar va ser Portaventura i Raftting i el que menys el minut to win, em vaig quedar amb moltes ganes de fer escalada i m'hagués agradat estar més dies sobretot a portaventura.
    Adeu!
    TONI

    ResponElimina
  6. Hola! volia dir que moltes gracies a les mestres ;) per aquest viatge .
    M'agradat molt el viatge, pero el que mes m' agrada a set fer rafting i anr a portaventura, m'aves agradat fer escalada i mes dies a portaventura, per no pasa res a set un viatge inolvidable. Maria Bibiloni :).

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TÈCNIQUES PER FER ESQUEMES I RESUMS

CAPES DE LA SUPERFÍCIE TERRESTRE i LA LLUM