DIVENDRES 26 OCTUBRE 2018

Estimades famílies dels Mamma mia!!

Des de la classe estem duent a terme 2 iniciatives per cuidar el medi ambient i per millorar els nostres hàbits saludables:

1.- Reduir la quantitat de plàstics que emetem al medi ambient. Com ho fem ?

Perseguim el repte d´acabar cada matí amb la paperera groga buida. Això implica dur esmorzars sense envasos de plàstic.
Duim un registre i proposam alternatives factibles per tothom per aconseguir el nostre objectiu (utilitzar envasos reutilitzables, comprar paquets grans de galetes (que duren molts dies) en lloc de paquets petits,...).

Aquest objectiu el tenim molt ben assolit, i ara, ens en plantejam un altre:


2.- Cuidar la nostra salut menjant esmorzars el més saludables possible.  Com ho fem?

Hem parlat a classe de com han de ser els esmorzars perquè siguin saludables, i hem arribat als següents acords:

-Variar els esmorzars (no portar tots els dies el mateix).

-És millor el pa integral que el pa de farina blanca (refinada).

-Als entrepans, el millor és no dur crema de xocolata.  Podem escollir productes naturals millor que envasats, i mirant d´escollir l´opció més saludable entre vàries possibles.

-Si prenem lactis, millor que siguin iogurts "de tota la vida", en lloc de productes novedosos que no són tan nutritius. També, de pas, podem buscar la manera de reduir plàstic comprant envasos grossos que es puguin consumir a poc a poc.

-Evitar els sucs envasats (tenen molt de sucre). Millor sucs naturals en un envàs reutilitzable.

-Evitar productes amb oli de palma.


Tenint en compte aquests criteris, hem elaborat un horari que ens pot ajudar a complir amb el nostre propòsit. En cap cas es tracta de complir-lo com una obligació, sinò que es proposa com una suggerència per millorar els nostres hàbits de consum.
A classe, durem un registre i mirarem si aconseguim el nostre objectiu.

Estimades famílies, esperam la vostra col.laboració en aquest objectiu tan important!!  Podeu llegir el full que us entregaran els vostres fills i filles!!                           Moltes gràcies.                Cris.

Ah! Com a famílies, seran molt benvinguts els vostres comentaris!!!   Els Mamma Mia també podeu participar!! ;)

Comentaris

  1. Hola, jo crec que el menja saludable esta be podriem intenta dur mes menjar saludable i no dur tantes porqueries com: las chips ahoy, oreos, magdalenas, etc...,pero tambe podrime posar 1 o 2 dies per dur el nostre menjar que volem aunque tambe tenim que variar un poc. Maria Bibiloni :).

    ResponElimina
  2. Bona tarda Mamma Mia!! Sóc en Víctor!!

    Jo també estic d'acord amb na mAria B, crec que també hauriem de variar els esmorzars (no val a dur tots els dies un bocata, anar variant els ingredients,el pa,...) pero també crec que estaria bé tenir un dia a la setamana (com per exemple els divendres) per dur algo que no sigui tan saludable amb algo que si que sigui saludable (Una fruita, un poc de raïm que sigui natural,...).

    Passeu una bona tarda Mamma mia!!
    VÍCTOR

    ResponElimina
  3. Hola cris soc na júlia !!

    estic d'acord amb tots els acords que hem elegit i esperc que conseguiguem el nostre repte

    ResponElimina
  4. A mi em pareix bé l'he mostrat a la meva mare i ha dit que perfecte. Toni

    ResponElimina
  5. Hola, el menja saludable esta be pero podriem tenir el divendres per dur el que volem que no sigui tan saludable i saludable. Maria Bibiloni :).

    ResponElimina
  6. Bona tarda! Sóc na Daniela Roig.
    A mi em pareix molt bé l' idea de dur menjar saludable i no plàstic, però penso que serà un poc dificil no dur plàstic i dur menjar saludable a la vegada, però espec aconseguir-ho!. Adèu i bon cap de setmana.

    ResponElimina
  7. Hola sóc en Jordi, jo estic d'acord amb l'horari que vàrem elegir hi ha jo em pareix bé el de menja més saludable, però estaria bé tenir un dia per portar un menja saludable i un altre no tan saludable. Bon cap de setmana Jordi.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo estic d'acord amb tu Jordi!! Pero també hem de tenir en compte de que l'esmorzar sigui el més saludable possible.
      VÍCTOR

      Elimina
  8. estic llegint els vostres comentaris!! crec que aquest és l´acord que vàrem prendre, no? el divendres el teniu lliure!! demà us passaré el quadrant tal i com vàrem quedar. ah!! recordeu que en cap cas es tracta d´una obligació, sinò d´una suggerència!! potser al principi costa una mica canviar els hàbits, però després és molt més fácil!! els objectius que ens estem plantejant són molt importants!! ànims, estic segura de què ho farem (jo inclosa) molt bé. cris.

    ResponElimina
  9. Pero si ens dones demà el quadrant, demà podem portar el que volguem sent saludable?

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola soc na lorena estic dacord amb tots i totes amb lo de el divendres adeu fins dema lorena

      Elimina
  10. hola soc na Lorena estic dacord amb tots i totes em pareix bona idea lo de el divendres adeu fins dema lorena

    ResponElimina
  11. hola soc na Lorena estic dacord amb tots i totes em pareix bona idea lo de el divendres adeu fins dema lorena

    ResponElimina
  12. hola soc na Lorena estic dacord amb tots i totes em pareix bona idea lo de el divendres adeu fins dema lorena

    ResponElimina
  13. perdon no se lo que he fet pero ho he publicat 3 voltes

    ResponElimina
  14. Hola, a jo m'agradat la conferencia de en Víctor sobre el futbol esperc que jugem tots i totes al futbol sense baralles i que pasin la pilota a el demes. Maria Bibiloni :).

    ResponElimina
  15. Hola, moltes gracis per el que me an votat per ser delegada. Maria Bibiloni :).

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TÈCNIQUES PER FER ESQUEMES I RESUMS

PROGRAMA DE RÀDIO SOBRE IGUALTAT DE GÈNERE

PARAULES POLIDES