DIMARTS 8 D´OCTUBRE 2018

Hola!!

Com sabeu, falta poc temps perquè en Rober faci el seu trasllat a Granada. Són moltes les emocions que provoca un canvi tan important com aquest, i tal i com vam parlar a classe el dilluns en cercle, estaria bé que fem una petita festa de comiat, perquè en Roberto s´en vagi amb una "motxilla" plena de bons records.

Les propostes són les següents:

-Foto de grup.

-Noteta personal i formar un llibret

-Festeta: en Rober durà "patatillas" i begudes sense gas.

-Alguna coseta més de menjar (voluntàriament).

RECORDEU-VOS D´ESCRIURE A CASA UNA CARTETA PERSONAL!! POSEU-LA DINS UN SOBRE POLIT I LI REGALAREM TOTES LES CARTES DINS UNA CAPSETA!!

Comentaris

  1. Jo tenc una altra proposta, que tothom porti a classe una foto o text amb un record amb en Roberto i despres feim un collage i el penjam a classe. Toni

    ResponElimina
    Respostes
    1. molt bona, toni!! m´encanta la teva idea!!! podeu aprofitar aquesta idea per escriure les vostres cartetes a en roberto!! cris.

      Elimina
  2. Toni me pareix molt bona ideea la proposta que has fet , estaria molt xulo

    ResponElimina
  3. Bona tarda sóc en Víctor i jo crec que podriem fer una foto de grup i donar-nos una copia a cadascun.
    VICTOR

    ResponElimina
  4. Jo vull proposar que li podem fer un llibret amb una foto nostra a una pàgina amb una frase. Jordi

    ResponElimina
    Respostes
    1. m'agrada molt la idea Jordi!!!!!!!! :)

      Elimina
    2. Si,estic d'acord amb vosaltres .
      Molt bona ideia !
      Violeta

      Elimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. me pareix molt bona ideea toni!!!

    maria ferrer

    ResponElimina
  7. A jo se m'ha ocurrit que podem un dia fernos fotos amb ell i fer un colage i regalarli. :)

    ResponElimina
  8. m'agrada molt la idea Toni!!!!!!!!!!!!!! :)

    ResponElimina
  9. M'agrada la teva ideea Toni. Maria Bibiloni.

    ResponElimina
  10. ALLO M'AGRADARIA FER UNA FESTA AMB PATATES I MENJAR

    ResponElimina
  11. hola soc na Lorena jo tambe pens que es bona idea toni estara guai i en roberto segu que sendura bons records si la fem lorena

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

TÈCNIQUES PER FER ESQUEMES I RESUMS

VIATGE FINAL DE CURS!!!

CAPES DE LA SUPERFÍCIE TERRESTRE i LA LLUM